Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка товарів по всій Україні на відділення або кур'єром на адресу. Відправлення від 1 до 3 днів. Все залежить від товару та часу оформлення замовлення.
- Самовивіз з магазину у МиколаївіСамовивіз товару здійснюється за адресою: Миколаївська обл.; м. Миколаїв; просп. Центральний, 138/1 з понеділка по п'ятницю з 9-00 до 17-00
- Доставка кур'єром Нової поштиБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Доставка кур'єром Нової пошти розраховується за тарифами транспортної компанії "Нова пошта" Робимо безкоштовну доставку на замовлення сумою від 10 000 грн. Не поширюється на великогабаритні медичні меблі!!!
Способи оплати
- Пром-оплатаПри виборі способу оплати "Пром-оплата" вам буде запропоновано здійснити 100% передоплату за товар на рахунок Prom.ua. Далі, Інтернет-магазин надсилає Вам замовлений товар без післяплати на відділення Нової Пошти. Після того, як Ви заберете товар, Ваші кошти будуть перераховані на рахунок Інтернет-магазину. Якщо Ви провели пром-оплату, але Ви хочете скасувати замовлення, Вам потрібно зайти в особистий кабінет, знайти Ваше оплачене замовлення і натиснути скасування. Після цього ваші кошти будуть повернуті на карту, звідки було проведено оплату.
- ПісляплатаПісляплатою відправляються товари ціна яких не перевищує 7000 грн!!! Якщо ціна більша, то тільки оплата за реквізитами. При замовленні товару післяплатою, крім ціни доставки ще слід враховувати комісію Нової пошти за переказ коштів. Комісія складає 2% від ціни товару + 20 грн. На жаль, не всі товари можна замовити даним способом оплати. Це пов'язано з умовами виробників про повну оплату за товар, товар продається на замовлення або товар дорогий. Всю інформацію надасть Наш менеджер під час підтвердження замовлення.
- Оплата на рахунокПеред оплатою, уточніть у менеджера наявність товару на складі! Оплата за товар по реквізитах ФОП Дубовик Руслан Миколайович UA873052990000026007011710471 3308015774
- Оплата по рахунку (для Физ. и Юр. лиц)Працюємо з бюджетними та приватними організаціями. Виставляємо рахунки і готуємо повний пакет документів. Мінімальна сума замовлення для рахунку 1500 грн. Якщо Ви бажаєте оплатити товар за рахунком. Необхідно відправити нам Ваші документи або написати нам на пошту або в Viber на кого виставляти рахунок. Пошта: infomedservisplus@gmail.com Viber: +38 (050) 059 33 33
Гарантія:
На всі товари куплені в нашому Інтернет-магазині поширюється офіційна гарантія від виробника. Вона може становити від 6 до 24 місяців.
Також, на деякі товари, окрім гарантії є ще післягарантійне обслуговування, яке обговорюється клієнтом зі спіцеалістом із сервісного центру. Найчастіше воно платне і залежить від складності ремонту обладнання.
Якщо Ви не можете знайти контакти сервісного центру певної фірми, Ви можете звернутися до нас і наші менеджери Вам нададуть всю необхідну інформацію.
Для того щоб сервісний центр прийняв Ваше обладнання на гарнтійне обслуговування, Вам необхідно надати якийсь один документ із переліку:
1. Гарантійний лист або паспорт, в якому є пункт гарантійного обслуговування;
2. Накладна, якщо товар був придбаний за безготівковим розрахунком на ФОП або ТОВ;
3. Номер замовлення на нашому сайті.
Отримавши цю інформацію, ми зв'яжемо Вас з потрібним сервісним центром, і представники його розкажуть про Ваші подальші дії.
Якщо сервісний центр знаходиться не у Вашому місті і необхідне відправлення товару на склад сервісного центру, оплата за послуги транспортування здійснюється за рахунок клієнта.
Також, на деякі товари, окрім гарантії є ще післягарантійне обслуговування, яке обговорюється клієнтом зі спіцеалістом із сервісного центру. Найчастіше воно платне і залежить від складності ремонту обладнання.
Якщо Ви не можете знайти контакти сервісного центру певної фірми, Ви можете звернутися до нас і наші менеджери Вам нададуть всю необхідну інформацію.
Для того щоб сервісний центр прийняв Ваше обладнання на гарнтійне обслуговування, Вам необхідно надати якийсь один документ із переліку:
1. Гарантійний лист або паспорт, в якому є пункт гарантійного обслуговування;
2. Накладна, якщо товар був придбаний за безготівковим розрахунком на ФОП або ТОВ;
3. Номер замовлення на нашому сайті.
Отримавши цю інформацію, ми зв'яжемо Вас з потрібним сервісним центром, і представники його розкажуть про Ваші подальші дії.
Якщо сервісний центр знаходиться не у Вашому місті і необхідне відправлення товару на склад сервісного центру, оплата за послуги транспортування здійснюється за рахунок клієнта.